Det kostar att ligga på topp

Inatt hade vi sovis med lilleman! Men jag sov knappt en blund och jag som skulle upp o jobba! Men Godingen hade sovit ända till 9.15. Antagligen låg jag vaken för att hålla koll på om han vaknade man är ju inte van att ha smått i huset! Men jag får se det som att jag är en Mormor som alltid är redo iaf :)


Jobbarhelgen är avklarad och det har gått i ett hela helgen. Tänkte gått till gymmet idag efter jobbet men det den tanken slog jag bort ganska så snabbt! Vi åkte in till Ica Maxi och storhandlade inför veckan istället! Inte klokt vad nyttig mat kostar pengar..Det kostar verkligen att ligga på topp!! 



Kommentarer
Postat av: eva

Godmorgon goa du,
Så härligt med mys med fina barnbarnet.
Håller med dig att det är dyrt med nyttig hälso mat
Förstår inte detta är ju bra om man blir hälsosamma
och mår bättre men tyvärr så blir många bara större och större inte för det är fel om man nu vill vara det men vi andra som vill bli mindre kan välj få lika billigt som skräpmaten ha nu en trevlig vec kramis

2017-01-30 @ 10:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0