Loppisrunda och mer där till

Haft en supermysig dag med sambon i Skåneland! Först besökte vi ett lågprisvaruhus "FCT" i Tyringe! Sen åkte vi vidare Till Emmaus Loppis i Svalöv och där äntligen fann jag en Kockums mugg som jag letat i flera år och Dessutom en kockums balja! Kaffekoppar också förståss! En söt liten servis och bruna äggkoppar! Sen drog vi vidare och shoppade loss på Väla centrum och Ikea! Nu försår jag att sambon tycker jag alldeles för mycket kaffekoppar nu får jag packa ner lite så får jag plats för fler, jag är addicted av kaffekoppar och servetter..




Kommentarer
Postat av: Therese

Åh, va fina saker du hittar på loppis :)
Jag gillar också kokums gejjer, letar efter en janna till mitt badrum som ska få göra baljan sällskap :)
Tack för en bra blogg!!

Svar: Vad roligt att du gillar min blogg :) visst ör kokum så snyggt jag vill också ha en kanna, svårt att hitta bara! Älskar loppisar ibland har man tur att hitta det man vill ha, jag har ju dille på kaffekoppar :)
Jessica Andersson

2017-02-05 @ 16:07:36
Postat av: Therese

Kanna ska det vara :/

2017-02-05 @ 16:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0