Det är ruter i min mamma

Jag tror jag skrattar på mig!! Var hemma hos min mamma idag, när jag kom dit var hon irriterad och talade om för mig att hon hade ringt till Expressen. Expressen sa jag varför då? Jo för att dom har skrivit fel i TV tidningen att "Tillbaka till Aidensfield"  skulle börja idag! Sen säger hon att Expressen hänvisade henne till TV 4, hon ringer TV 4 och frågar varför inte Tillbaka till Aidensfield sänds på utsatt tid och jag skäms nästan ihjäl. Där får hon reda på att det kommer att börja nästa måndag och då bara en gång i veckan mot en gång om dagen som det gick innan. Min mamma blir helt förstörd och börjar då att tala om Glamour hur fantastisk den serien är. Ja jag säger då det , frågan är om hon tror att serierna är på riktigt pga hur desperat hon är =)


Kommentarer
Postat av: vashten

Önskar dig bästa dage...kram

2009-05-19 @ 09:15:25
URL: http://www.metrobloggen.se/vashten
Postat av: Henke

hehe! klockrent juh! :)

gott o se (läsa) att du mår bra!

2009-05-19 @ 11:57:52
URL: http://hoppelajnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0