Antastad av ohyra?


Helt plötsligt idag var det som om någon ohyra tagit sig innanför mina arbetsbyxor. Jag fick akut kliande på mitt vänstra knä. Jag gned mig mot pallen och det såg säkert ut som om jag hade en omåttlig kärlek till pallar av trä. Jag sprang runt med uppdraget byxben och frågade en arbetskamrat vad sjutton det kunde vara. Jag fick frågan om jag höll på med en snabb stripp? Jag sa att det finns nog en önskan om det bland de manliga kollegorna. Men en snabb stripp hade fått min bak att dallra fram till påsk. Däremot fick jag ett tips av min Egyptiska arbetskamrat att jag skulle satsa på att dansa magdans i Egypten, jo minsann han sa att Beduinerna betalar bra, och har kistor med guld! Jag ställde mig framför honom och gjorde vad jag tyckte var en orientalisk sving och svaret på svensk magdans. Jag blir förvånad om han fortsättningsvis tycker att jag ska ska ta mig en trip till Egypten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0